Explore Alaska with Gustav

Den här bloggen kommer att följa mig och mina galna äventyr under tiden som jag är på utlandsstudier i Alaska, Fairbanks.

Milen rullar på!

Kategori: Allmänt

En vecka har gått och vi har kört 2000 miles, cirka 300 mil. Just nu är vi i Valdez och har äntligen duschat och sovit i en säng efter en vecka i tält. 
 
 
Under tiden som de andra var iväg och paddlade kajak så tog jag en fiskepaus i Homer. 
 
En Alaska pollock som vi gjorde middag på. 
 
Igår tog vi en tur till Whittier, för att jag sig dit kör man i en järnvägstunnel.
 
Sjuttonde maj! Igår firade vi sjuttondemaj. Det blev mest bilkörning och glassätning. 
 
Utsikten från vägen.
 
Det är trångt i bilen trots att vi bara är två personer i bilen. Jag  tvingades ha kvällens öl mellan benen. 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: